30. avgusta 2017 je umrla Louise Hay, ustanoviteljica največje in najvplivnejše založbe s področja osebne rasti na svetu. V Bristolu sem spoznala njenega naslednika.

Reid Tracy in avtorica članka Petra Košič v Bristolu, Velika Britanija.

Piše: Petra Košič

Reid Tracy od leta 1990 vodi založbo Hay House, ki jo je Louise ustanovila v začetku 80. let prejšnjega stoletja. Možakar, ki po stroki prihaja iz finančništva, me je navdušil s svojo zgodbo.

S poslovnimi partnerji so imeli pred leti prostore na istem hodniku, kjer je delovala nenavadna ženska, ko je še nihče ni poznal po slavnem izmišljenem imenu.

Louise Hay se je rodila kot Helen Vera Lunney.

Reid Tracy pravi, da se je “realnežem” iz zasebnega računovodskega podjetja takrat zdela čudaška. Hodila je umirjeno in okoli vratu nosila dolge koralde iz kristalov. Finančniki so se je izogibali, saj so se bali, “da bi se česa od nje nalezli”.

Iz njenih prostorov so se po hodniku širile nenavadne vonjave. To je bilo še v času, ko je Louise Hay svoja znanja o tem, kako je z ljubeznijo do sebe premagala raka, z ljudmi delila individualno in v manjših skupinah. Ko se je beseda o njenem uspešnem delovanju razširila med večje število ljudi, je svoja spoznanja začela deliti tudi prek knjig in ustanovila založbo.

Nekega dne je Tracyja in njegove kolege zaprosila za računovodsko pomoč. Trije odrasli moški so se naloge lotili v skladu s svojimi strahovi in kot majhni dečki iskali tistega, ki bo “potegnil najkrajšo slamico” in delal z Louise.

Ta “zoprna” naloga je doletela ravno Tracyja.

Reid Tracy, generalni direktor in predsednik založbe Hay House.

Več kot trideset let pozneje vodi njeno mega zapuščino.

Na odru pred stoglavo množico nadebudnih pisateljev in ljubiteljev knjig ga lastne besede ganejo do solz. Z enako vnemo nam govori o založniškem poslu in nenavadnih znakih, s katerimi se mu iz posmrtnega sveta oglašata dr. Wayne Dyer, najuspešnejši avtor te založbe, ter njegova najdražja in najtesnejša dolgoletna prijateljica Louise Hay.

Kolumno je bila objavljena v reviji Story.

Komentiranje vsebin je onemogočeno.